Muzyka

wtorek, 6 maja 2014

Nowy blog?

Zastanawiam się, nad założeniem nowego bloga. Ale byłby już całkiem innej tematyki.

Życie nie zawsze układa się po naszej myśli. Czasem coś nie wychodzi. I nagle zmienia się wszystko.

Chciałabym założyć bloga o... sekcie. O satanizmie. co wy na to? To takie nagłe natchnienie. Wiem coś na ten temat i chciałabym przekazać innym ludziom.

A wy? Chcielibyście przeczytać coś nietypowego? Będę miała dla kogo pisać? Co sądzicie o tej tematyce?

Jeśli jesteście za, założę takiegoż bloga i dam tutaj linka.

Pozdrawiam ;*

3 komentarze:

  1. Ja jestem chętna!
    Już chcę to przeczytać.Pliss, szybko załóż nowego bloga. Opowiadanie o sekcie... już nie mogę się doczekać!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja oczywiście jestem za : ) Pisz, o czym chcesz. Dziel się tym z innymi, poznawaj ich opinie na dane tematy. Przecież możesz być bezstronna. Nie musisz od razu zachęcać wszystkich albo zniechęcać do satanizmu. Dziwnie to ujęłam, ale zapewne wiesz, co mam na myśli ; ) Liczę na to, że niebawem zrealizujesz swój pomysł i podzielisz się ze mną adresem. Powodzenia kochana! ; *

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń